Samstag, 11. Mai 2013

TABLETOP-LENNY AT RPC IN COLOGNE / KÖLN / GERMANY

HOH HOH EVERYBODY / HALLO TABLETOPPERS!




I am lucky to participate at the RPC - the Roleplay Convention in Cologne / Germany. There is a area for miniature wargames called Tabletop-Area. That is always a little bit confuse but in German the people say tabletop to miniature wargaming. I will bring a gaming table and a set or two of terrain.

The table is in preparation and there will be Warmachine/Hordes Demonstrations on it! So link up at the Tabletop-Area.

It is getting sticky but I think I am just in time to get everything ready for the fair. Here you can see some of my preparations. A giant rocky stone wall to represent. And I will bring some terrain pieces in different phases of production. So you can see the steps from start to finish.

Business cards a ready & there a sweet and tiny worlds on it - you can take away one! :-)


Last but not least - the gaming table is ready and the terrain is packed. Can not wait to get into WARMAHORDES tomorrow! While all those building and painting I do not find regularly time to play or get into a new system.


GERMAN: Ich freue mich sehr auf der RPC dabei zu sein. Es wird eine Tabletop-Area geben, auf der verschiedene Aussteller und Workshops statt finden. Es gibt also viel zu sehen und auch einiges zum mitmachen. Ich werde mit einem Spieltisch und einer Auswahl an Gelände dabei sein.



Der Tisch ist in Arbeit und es wird wohl Demospiele im Bereich Warmachine/Hordes geben. Freu mich auf die Tabletop-Area.
So langsam geht es dem Wochenende entgegen und die Vorbereitungen laufen auf Hochtouren. Das neue Bild zeigt eine Felswand mit Logo, damit man mich auch findet. Und ich werde auch Geländemodelle in verschiedenen Zuständen der Bearbeitung mitbringen. Dann kann man mal begutachten, wie ich Schritt für Schritt vorgehe. Außerdem wurden nette kleine Visitenkarten gedruckt, auf denen verschiedene Motive zu sehen sind. Mal gucken, ob das dann mal ein Sammelkartenspiel wird? ;-)

So! Die Vorbereitungen sind soweit abgeschlossen. Der Spieltisch ist fertig und auch das Gelände ist verpackt. Nun kann es los gehen! Ich freu mich auf die Demospiele. Denn ich hab schon länger keine Zeit zum zocken gefunden.


Freue mich auf die RPC am Wochenende! I am looking forward to participate at the RPC in Cologne! :-)

Beste Grüße / Best regards & happy warbuilding!
TT aka PP ;-) 

Kommentare: